Dla transportu

Oleje silnikowe syntetyczne:


RIMULA R6 LME 5W-30
ACEA: E6, E7; Cummins: CES 20077; MAN: 3477; MB: 228.51


RIMULA R6 LM 10W-40
ACEA E6, E7, E4-99; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 CF; Caterpillar ECF-1-A; Cummins: CES
20077, 72, 71; Mack: EO-M+; MAN M 3477, 3271-1;
MB 228.51, 226.9; MTU Category 3.1; Renault Trucks RD-2; Volvo CNG, VDS-2; DAF
:ACEA E6 & E4-99 - spełnia wymagania; JASO: DH-2 - spełnia wymagania


RIMULA R6 M 10W-40
ACEA E7, E4; API CF; Cummins CES 20072; MAN M 3277; MB 228.5; MTU Category 3;
Renault trucks RXD; Volvo VDS-3, Deutz: DQC IV-05
Scania LDF-2, LDF-3; Mack: EO-M Plus; IVECO T3 E4 - spełnia wymagania


Oleje silnikowe półsyntetyczne:


RIMULA R5 LM 10W-40
ACEA: E6, MAN M 3477; MB 228.51


RIMULA R5 LE 10W-30
ACEA E9, E7; API CJ-4; Caterpillar ECF-3, ECF-2; Cummins CES 20081; MAN M 3575;
MB 228.31; MTU Category 2.1; Renault: VI RLD-3; Volvo VDS-4; JASO: DH-2; Mack:
EO-O Premium Plus


RIMULA R5 E 10W-40
ACEA E7, E5, E3; API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Global DHD-1; Cummins CES 20078,
77, 76, 72, 71; Mack: EO-M, EO-M+; MAN M 3275; MB 228.3; Renault Trucks
RLD-2; Volvo VDS-3, VDS-2


Oleje silnikowe mineralne:


RIMULA R4 X 15W-40
API CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF, SL; ACEA E7, E5, E3;
Caterpillar ECF-2, ECF-1-A; Cummins CES 20078, 77, 76, 75, 72, 71;
DDC 93K215; MACK EO-M, EO-M+; MAN M 3275-1; MB 228.3; MTU Typ 2;
Renault Trucks RD-2; Volvo VDS-3; JASO DH-1; Global DHD-1


RIMULA R4 L 15W-40
ACEA E9, E7; API CJ-4, CI-4+, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4, CF; Caterpillar ECF-2, ECF-3;
Cummins CES 20081, 77 ,72, 71; DDC: 93K218; Deutz DQC-III -05; Mack: EO-O Premium
Plus; MAN M 3275; MB 228.31; MTU Catagory 2; Renault Trucks RLD-3; Volvo
VDS-4, VDS-3; Scania LDF-LA; JASO DH-2; IVECO T2 E7 - spełnia wymagania


RIMULA R3 X 15W-40
ACEA E5, E3; API CH-4, CG-4, CF-4, CF; Caterpillar ECF-1-A; Cummins CES 20077,
76, 75, 72, 71; DDC 93K215; Mack: EO-M, EO-M+; MAN M 3275-1; MB 228.3;
MTU Category 2; Renault Trucks RD-2; Volvo VDS-2; Allison C-4 - spełnia wymagania;
IVECO: T2 E5 - spełnia wymagania

 

Oleje przekładniowe syntetyczne:


Spirax S6 AXME 75W-90
API GL-5/MT-1 MAN 342 S1; Scania STO 2:0G; ZF TE-ML 05B-07A-12B-16F-17B-
19C-21B; DAF; Mack GO-J Plus; Volvo 97312; Arvin Meritor EU 076-N; MIL-PRF -2105E


Spirax S6 GXME 75W-80
API GL-4 /MT-1; MAN 341 Typ E4; Volvo 97307; ZF TE-ML-02D


Spirax S5 ATE 75W-90
Najwyższej jakości olej syntetyczny do układów przeniesienia napędu. API GL-4/5,
MT-1; Aprobowany przez Ferrari,Porsche i Getrag; MB 236.26


Spirax S4 G 75W-90
Syntetyczny olej do skrzyń biegów samochodów koncernu VW. VW TL 501.50


Oleje przekładniowe mineralne:


Spirax S4 G 75W-80
API GL-4, PSA Standard: B71 2315
Zaawansowany technologicznie olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów
zaprojektowany tak by spełniać wymagania PSA.


Spirax S3 AX 80W-90
API GL-5; MB 235.6; MAN 342 Typ M2; ZF TE-ML: 05A-07A-16C-17B-19B-21A


Spirax S3 G 80W
API GL-4; MB 235.5; MAN 341 typ E2, MAN 341 typ Z2; ZF TE-ML 02B-17A
Eaton (ex US) - spełnia wymagania, Isuzu - spełnia wymagana


Spirax S2 A 80W-90
API GL-5


Spirax S2 A 85W-140
API GL-5


Spirax S2 ALS 90
GL-5 “limited slip”; MIL-L-2105B; ZF TE-ML 05C; 12C

 

Syntetyczne płyny ATF:


Spirax S6 AT F ZM
ZF TE-ML 04D-14E-16N-20E; MAN 339 Typ Z4 (ZF Ecomat 150.000 km)


Spirax S4 AT F HDX
GM Dexron IIIG, Allison C-4; Ford Mecon; MB 236.9; MAN 339 Typ Z2, MAN 339 Typ
V2; Voith 55.6336 (ex. G 1363); ZF TE-ML 04D-09-14B-16L-17C


AT F 3403 M-115
MB 236.10


Mineralne płyny ATF:


Spirax S2 AT F AX
GM Dexron II D, GM Allison C-4, Ford Mercon, MB 236.6, MAN 339 Typ Z1, MAN 339
Typ V1; Voith 55.6335, ZF TE-ML 03D-04D-09-11A-14A-17C


Spirax S1 AT F TASA
Wysokiej jakości olej hydrauliczno-przekładniowy. Odporny na utlenianie, zużycie
i temperaturę, znakomity w warunkach dużych nacisków (EP ). Stosowany w obciążonych
układach przekładniowych. Spełnia specyfikacje: GM ATF Type A Suffix A